Saturday 22 December 2012

Новогодишње честитке

Нове новогодишње честитке.

Ово је већ пета година како припремам новогодишње честитке и није баш лако пронаћи нове мотиве јер је избор прилично сужен. Ове године сам се, опет, одлучила за, по многима, јако атрактивне гранчице. Први пут сам их видјела код Нели и много је занимљиво да се праве, а јако су лијепе, као што рекох. 
Одлучила сам се и за Сњешка Бијелића, овај пут сам му, умјесто црвеног шала додала метлицу. Свако слово сам радила печатима, сијекла у коцкице, сјенчила мастилом... Мало сам ћошкове искривила иглом, да разбијем монотонију, поставила сваки на самољепиву, пунију, траку да се слова мало одигну од подлоге и под правим свјетлом бацају лијепу сјену. Намјерно сам покушала да разбацам слова по подлози, мислим да је ефекат бољи од строгог, праволинијског распореда.
А што се тиче саме подлоге...
Много волим да радим ове честитке које могу да се поставе на два начина. Такав рад захтијева мало више времена али то питање уложеног ( не потрошеног ) времена никада није било пресудно. Папир има лијепу текстуру, што му даје посебну драж. Углавном, много сам ужива правећи их, све мојом руком, од самог почетка до краја. Потпуно су ручни рад и свака сљедећа честитка се по неком детаљу разликује од претходне.

7 comments:

Artes de Nágela said...

Fabulous card!
I loved every detail. Very cute!

Sathya said...

Wow...Love ur ideas...Awesome!

quilled paper paradise said...

Kao i prethodne, i ove su preslatke u svakom detalju!

chillin with Quillin said...

beautiful cards, love the snowman!!!
Paula

Pritesh Dagur said...

There's NO ONE else who can twist such simple designs and churn out stunners! You rock Suzana!

Unknown said...

Hvala, Gordana, mnogo!

Thanks, ladies! Wow, Pritesh, are there any kind of words that I could possibly express my gratitude for your comment?! Thanks, dear!!!

Suzana

Soraya said...

Love all of them!