Friday 25 February 2011

Честитка за 8.март/Mother's Day Card

Одлучила сам да предложим идеју за честитку коју можете направити, рецимо за 8.март. 
Ову честитку сам радила, и успут сликала, за Кери коју сам ''упознала'' преко фликр-а. Дјевојке са фликр-а имају супер обичај да размјењују честитке па сам била баш пријатно изненађена када је Кери то мени предложила. Нарочито је лијепо то што су у питању различите технике па за нас који нисмо у могућности да видимо и успут размјењујемо искуства, ова размјена је идеална. Мјењале смо се, ја за ову црно-пинк, а она је требало мени да пошаље ову. Много ми се допала, заиста. А, онда ми је Кери послала и ову честитку  ковчег с благом
I decided to suggest an idea for the Mother's Day card. 
I made this card for Carey I met via Flickr. Girls from Flickr have a great custom to trade cards. I didn't know about it till Carey suggested me to trade mine for her Spfinx. I loved her Spfinx so much. And, she also sent me this treasure card, oh, it's so lovely in live! Thank you, Carey, ones again.
Under these photos, I explained the steps while making this card. You'll forgive me for not translating it in English. 
Потребно је 5 тракица црне боје и 10 тракица позе боје, ширине 2mm или 3mm . 
За израду латица за цвјетиће, сваку траку подијелите на пола.Уролајте у чврст круг, пустите да се одмота, залијепите и стисните један крај да бисте је обликовали у кап.
6 капи за црни цвијет а 12 за розе.
Залијепите их у круг. Затим, од истих папира ( 1/4 траке ) обликујте тучак за сваки цвијет.
Залијепите у центар сваког цвијета.
Ове честитке су стандардне величине 110mmx160mm. Розе папир је тих димензија а црни је  50mmx160mm.
Затим црни папир можете украсити маказама са цакницама, пажљиво помјерајући маказе сваки пут тако да се не види прекид између цакница. Љепше је!
Овако!
На наличје црног папира, нанесите љепило или као што сам ја урадила, ставите обострано љепљиву траку.
Одредите мјесто на основи честитке гдје желите да је поставите. Водите рачуна да буде симетрично.
Затим ставите већ спрелљене и осушене цвјетиће.
Дио честитке за текст је перфориран. 
Ако додате мало тракица, добићете прилично ефектну честитку. Користите контрастне боје, нпр. црна у комбинацији са бијелом би била дивна. Или црвена са бијелом...како желите.
Надам се да сам помогла!

3 comments:

Artes de Nágela said...

Suzana,
Beautiful card!
Well explained step by step will certainly have many followers

Nena3110 said...

Prelepo, ja sam oduševljena tvojim radom, a dopada mi se i razmena i neobične čestitke koje si dobila.

chillin with Quillin said...

ITs Beautiful!
Paula